CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SALAM AURA DARI KAMI UNTUK ANDA SEMUA

AuraLife Slide

Wangian AURALIFE ...MENYINARI KEHIDUPAN

Pengenalan Set Beserta Harga Untuk Agen

Pengenalan Set AuraLife


SET A - AGEN (RM240.00)



SET B - HARUMAN BIASA (RM132.00)

SET C - HARUMAN SELEBRITI (RM150.00)




SET D - SABUN MULTIPURPOSE (RM240.00)



SET E - AGEN + AURA MINDA PINTAR (RM280.00)



SET F - AURA MINDA PINTAR (RM210.00)



SET G - HARUMAN LELAKI 13 BOTOL (RM210.00)

SET H - HARUMAN WANITA 13 BOTOL (RM210.00)

Testimoni Pendapatan

Ruangan Iklan....

BUTIK PENGANTIN SRI IDAMAN


TAWARAN HEBAT….PAKEJ PERKAHWINAN TERENDAH ! ! !

MENYEDIAKAN PAKAIAN-PAKAIAN TERKINI,PELAMIN,

GUBAHAN HANTARAN JUGA MENJUAL PRODUK-PRODUK

KECANTIKAN DAN KESIHATAN SERTA RAWATAN-RAWATAN SEPERTI BERIKUT:

- FACIAL + RAWATAN RESDUNG

- URUTAN+SAUNA

- MANDI LULUR, MANDI SUSU, MANDI BUNGA+AURA

- BODY SCRUB + WHITENING

- RAWATAN LENGKAP UNTUK WANITA LEPAS MELAHIRKAN DLL

JIKA ANDA!!! MEMPUNYAI MASALAH RUMAHTANGGA, LEMAH TENAGA BATIN, KEDINGINAN SEKS, KEMURUNGAN, ANAK-ANAK NAKAL, GANGGUAN EMOSI, SAKIT JANTUNG, ASMA, RADANG PARU-PARU, TYROID, BATUK YG LAMA, MASALAH SARAF, STROKE, SAKIT TULANG, PINGANG, LUTUT, TUMIT, BUASIR, DARAH BEKU & DLL. KAMI ADA PENAWARNYA ? ? ?

INGINKAN KETERANGAN LANJUT DARI KAMI SILA HUBUNGI:

JULIA - HP: 016-9686877

ZAINAL - HP: 016-6289796

ROZIE - HP: 017-3808397

MOHD YUSOF – HP: 012-6471948

ALAMAT:

KS 211 TAMAN MELOR 78200 KUALA SUNGAI BARU,MELAKA


Monday, January 4, 2010

WARNA AURA DAN MAKNA TERSIRAT

Merah

Mengungkapkan aktiviti hidup dan melambangkan kemahuan atau kehendak yang sangat mendalam. Orang yang mempunyai aura merah seorang yang aktif, produktif, selalu memandang ke hadapan, tidak sensitif dan ego, pemimpin, suka mengkritik, mudah rasa tidak aman dan sentiasa fikir bahawa dia adalah benar. Ia turut melambangkan seorang itu suka bersaing, berani bertindak, tekad dan juga panjang akal.


Jingga

Mengungkapkan kehangatan. Orang yang mempunyai aura berwarna jingga sukakan kesenangan duniawi, tentangan, berkhayal, membantu orang lain, menyendiri dan tidak suka di kawal atau di kongkong. Kebaikan mempunyai aura jingga adalah mereka dikategorikan sebagai mempunyai akal yang panjang dan kreatif. Selain itu mereka amat berani dan mempunyai kebolehan mengetahui siapa lawan dan siapa kawan.


Kuning

Mengungkapkan intelektual. Orang yang mempunyai aura kuning suka menyenangkan orang lain, sukakan humor dan membuat orang ketawa, suka mengambil risiko, seorang yang peka dan penuh prihatin, setia dan sukakan kebebasan.


Hijau

Mengungkapkan kesegaran dan ketenangan. Mempunyai pemikiran yang cepat, cemerlang dan pandai. Tidak suka diperintah, suka bersaing dan mempunyai personaliti serta penampilan yang menarik.

Biru

Mengungkapkan kesetiaan. Seseorang yang mudah memberikan perhatian kepada orang lain dan mahir berkomunikasi. Cenderung mengubah diri sendiri jika terdapat sesuatu yang tidak kena dengan dirinya. Seorang yang sensitif dan mempunyai naluri yang sangat kuat. dia dapat merasakan jika sesuatu akan terjadi.


Indigo

Mengungkapkan sifat bijak yang amat mendalam. Seorang yang halus dan lemah. Mempunyai kulit putih dan pucat dan tidak suka keluar rumah. Mempunyai sifat keanak-anakan dan mempunyai perasaan yang peka. Kurang bertanggungjawab dan suka mengagungkan dan membanggakan diri sendiri.

Ungu

Mengungkapkan spiritual atau kerohanian yang mendalam. Seorang yang dinamis dan berkarisma, mempunyai perasaan penuh kasih sayang dan mudah simpati. Selain itu, meminati muzik dan boleh dijadikan sahabat yang baik.

No comments:

Post a Comment