CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SALAM AURA DARI KAMI UNTUK ANDA SEMUA

AuraLife Slide

Wangian AURALIFE ...MENYINARI KEHIDUPAN

Pengenalan Set Beserta Harga Untuk Agen

Pengenalan Set AuraLife


SET A - AGEN (RM240.00)



SET B - HARUMAN BIASA (RM132.00)

SET C - HARUMAN SELEBRITI (RM150.00)




SET D - SABUN MULTIPURPOSE (RM240.00)



SET E - AGEN + AURA MINDA PINTAR (RM280.00)



SET F - AURA MINDA PINTAR (RM210.00)



SET G - HARUMAN LELAKI 13 BOTOL (RM210.00)

SET H - HARUMAN WANITA 13 BOTOL (RM210.00)

Testimoni Pendapatan

Ruangan Iklan....

BUTIK PENGANTIN SRI IDAMAN


TAWARAN HEBAT….PAKEJ PERKAHWINAN TERENDAH ! ! !

MENYEDIAKAN PAKAIAN-PAKAIAN TERKINI,PELAMIN,

GUBAHAN HANTARAN JUGA MENJUAL PRODUK-PRODUK

KECANTIKAN DAN KESIHATAN SERTA RAWATAN-RAWATAN SEPERTI BERIKUT:

- FACIAL + RAWATAN RESDUNG

- URUTAN+SAUNA

- MANDI LULUR, MANDI SUSU, MANDI BUNGA+AURA

- BODY SCRUB + WHITENING

- RAWATAN LENGKAP UNTUK WANITA LEPAS MELAHIRKAN DLL

JIKA ANDA!!! MEMPUNYAI MASALAH RUMAHTANGGA, LEMAH TENAGA BATIN, KEDINGINAN SEKS, KEMURUNGAN, ANAK-ANAK NAKAL, GANGGUAN EMOSI, SAKIT JANTUNG, ASMA, RADANG PARU-PARU, TYROID, BATUK YG LAMA, MASALAH SARAF, STROKE, SAKIT TULANG, PINGANG, LUTUT, TUMIT, BUASIR, DARAH BEKU & DLL. KAMI ADA PENAWARNYA ? ? ?

INGINKAN KETERANGAN LANJUT DARI KAMI SILA HUBUNGI:

JULIA - HP: 016-9686877

ZAINAL - HP: 016-6289796

ROZIE - HP: 017-3808397

MOHD YUSOF – HP: 012-6471948

ALAMAT:

KS 211 TAMAN MELOR 78200 KUALA SUNGAI BARU,MELAKA


Sunday, January 31, 2010

Testimoni Pendapatan Puan Roziah

TESTEMONI PENDAPATAN DARI PUAN ROZIAH
( TEL : 017-3808397 / 012-6471948 )


Saya puan Roziah Hasan dari Melaka..Saya sudah menjadi ahli Auralife pada 14hb,09,2010 Menjelang 2 minggu lagi umat Islam hendak menyambut Hariraya Puasa.Sebelum saya menyertai Auralife ,saya sedang menjalankan perniagan di tepi jalan dengan menjual nasi lemak dan kuih – muih.Pukul 4 pagi saya sudah bangkit dari tidur membuat persiapan untuk jualan sebelum anak-anak pergi ke sekolah,.habis jualan pukul 11 pagi.Sampai di rumah saya mula berkemas dan memasak untuk makan tengah hari ,harus disiapkan sebelum anak-anak balik dari sekolah.Selepas waktu zohor barulah saya dapat rehat sekejap.Pukul 4.30 ptg selepas waktu asar, saya keluar ke pekan Masjid Tanah membeli barang untuk jualan esok pula .Suami pula selalu tiada di rumah kerana keluar mencari nafkah .Bekerja sebagai pemandu lori, hantar barang syrikat luar dari kawasan melaka ,kadang-kadang 2 hari baru balik ke rumah.Tanggungjawab sebagai seorang ayah terpaksa saya pikul sementara ketiadaannya di rumah .Itulah rutin harian sepanjang saya membesarkan anak-anak .
Saya amat berterima kasih tak terhingga kepada adik Nurul Ain dan Encik Ismail kerana beliau berdualah yang telah memperkenalkan produk Auralife ini kepada saya .Bukan mudah juga adik Nurul Ain dan Encik Ismail hendak berjumpa dengan saya,kerana saya memang sibuk masa tu, tambahan pula saya ada menyertai syrikat jualaan langsung iaitu produk kesihatan juga .Saya memang minat dalam perniagaan MLM ,tapi semuanya saya buat tidak berapa menjadi.Banyak factor yang menyebabkan perniagaan saya dalam MLM menemui kegagalan.Terutama sekali tentang servis dan Up Line saya yang selalu bermasaalah.Saya yang buat kerja keras tapi yang dapat hasil banyak adalah meraka..Saya set dalam minda , mungkin bukan rezeki saya di situ Saya bukan lah jenis orang yang mudah menyerah kalah .Saya mencuba dan mencuba lagi dalam perniagaan MLM yang lain Sehinggalah saya di perkenalkan dengan Auralife .
Dengan Auralife inilah baru saya menemuai sesuatu yang belum pernah saya dapat dalam MLM yang lain
Dengan produknya yang bagus ,Servis serta Up Line yang perihatin tentang orang bawahannya yang membuatkan saya bersemangat tinggi dalam memperkenalkan produk Auralife ini kepada masayarakat yang mempunyai berbagai-bagai masaalah dalaman dan luaran.Dengan produk ini saya sudah banyak menolong masyarakat yang di luar sana bermasaalan tentang Spiritual ( kerohanian ) ,Emosi , Mental dan Fizikal.Dari situ jugalah pendapatan saya bertambah dari semasa kesemasa sehinggga pendapatan saya sekarang melebihi dari 5 tahun jualan nasi lemak dan kuih muih saya selama ini..Dengan sedikit kemewahan tu anak- anak pun merasa gembira dan selesa daripada dahulu.Kalau dulu saya nak berbelanja di pasaraya besar pun rasanya waktu menyambut hariraya baru saya dan keluarga dapat membeli belah di sana itu pun menabung hasil jualan nasi lemak dan kuih sepanjang tahun.Nak membeli barang kena bawa kalkulator takut anak-anak ambil lebih dari duit yang di bawa.Kini semua itu sudah berubah anak-anak ingin membeli apa pun dapat saya belikan. Sekarang baru 4 bulan saya join Auralife pun saya dan keluarga dah dapat hasil yang menakjupkan .Hutang piutang pun beransur dapat saya tutup .bil-bil yang tertunggak dah dapat di bayar .Anak-anak pun belajar dalam keadaan selesa..Kawan-kawan sudah mulai ramai dan adik beradik sudah mula buka mata.
Saya amat berterima kasih ke pada syarikat AURALIFE (zz Aura Anak Mami ) yang mengeluarkan produk ini dan tidak lupa juga kepada up line saya ,Encik Ismail,puan Siddah Dan Suaminya Encik Burhan yang telah banyak memberi bimbingan dan sokongan kepada saya suami isteri.Tanpa mereka siapalah saya di sini.Oleh itu kepada sesiapa di luar sana marilah bersama-sama kita memperkenalkan produk Auralife yang merupakan produk yang pertama di Dunia mengeluarkan Minyak Wangi mempunyai khasiat yang boleh merawat kesihatan dalaman dan luaran manusia .Bukan itu sahaja binatang pun boleh di rawatnya. Bagi yang inginkan pendapatan lebih dari gaji anda ,CUBALAH !! ANDA TIDAK AKAN RUGI SATU SEN PUN .INI LAH REVOLUSI WANGIAN MASA KINI !!!!!!

No comments:

Post a Comment