CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SALAM AURA DARI KAMI UNTUK ANDA SEMUA

AuraLife Slide

Wangian AURALIFE ...MENYINARI KEHIDUPAN

Pengenalan Set Beserta Harga Untuk Agen

Pengenalan Set AuraLife


SET A - AGEN (RM240.00)



SET B - HARUMAN BIASA (RM132.00)

SET C - HARUMAN SELEBRITI (RM150.00)




SET D - SABUN MULTIPURPOSE (RM240.00)



SET E - AGEN + AURA MINDA PINTAR (RM280.00)



SET F - AURA MINDA PINTAR (RM210.00)



SET G - HARUMAN LELAKI 13 BOTOL (RM210.00)

SET H - HARUMAN WANITA 13 BOTOL (RM210.00)

Testimoni Pendapatan

Ruangan Iklan....

BUTIK PENGANTIN SRI IDAMAN


TAWARAN HEBAT….PAKEJ PERKAHWINAN TERENDAH ! ! !

MENYEDIAKAN PAKAIAN-PAKAIAN TERKINI,PELAMIN,

GUBAHAN HANTARAN JUGA MENJUAL PRODUK-PRODUK

KECANTIKAN DAN KESIHATAN SERTA RAWATAN-RAWATAN SEPERTI BERIKUT:

- FACIAL + RAWATAN RESDUNG

- URUTAN+SAUNA

- MANDI LULUR, MANDI SUSU, MANDI BUNGA+AURA

- BODY SCRUB + WHITENING

- RAWATAN LENGKAP UNTUK WANITA LEPAS MELAHIRKAN DLL

JIKA ANDA!!! MEMPUNYAI MASALAH RUMAHTANGGA, LEMAH TENAGA BATIN, KEDINGINAN SEKS, KEMURUNGAN, ANAK-ANAK NAKAL, GANGGUAN EMOSI, SAKIT JANTUNG, ASMA, RADANG PARU-PARU, TYROID, BATUK YG LAMA, MASALAH SARAF, STROKE, SAKIT TULANG, PINGANG, LUTUT, TUMIT, BUASIR, DARAH BEKU & DLL. KAMI ADA PENAWARNYA ? ? ?

INGINKAN KETERANGAN LANJUT DARI KAMI SILA HUBUNGI:

JULIA - HP: 016-9686877

ZAINAL - HP: 016-6289796

ROZIE - HP: 017-3808397

MOHD YUSOF – HP: 012-6471948

ALAMAT:

KS 211 TAMAN MELOR 78200 KUALA SUNGAI BARU,MELAKA


Sunday, January 31, 2010

Testimoni Anak Puan Roziah

TESTEMONI ANAK PUAN ROZIAH DARI MELAKA.
( TEL:017-3808397/012-6471948 )


Semenjak saya menjadi ahli Auralife, tingkah laku (perangai) dan pelajaran anak-anak saya berubah dari sehari ke sehari , terutama anak saya yang kecil sekali ada masaalah sindrom HIPERAKTIF.Semenjak anak saya berumur 1 tahun lagi ,saya sudah nampak keaktifannya yang tidak tahu duduk diam. Meja dan kerusi jadi tempat memanjat.Kalau dia belari itu adalah istilah dia berjalan.Kalau dia bermain bersama kawan-kawan sebaya, rasa tidak sampai 1 minit ada yang menangis sambil belari mendapatkan ibunya kerana anak saya telah mengambil mainan dia.Basikal mainannya tidak usah cakaplah... tidak sampai 1 bulan dah patah 2 .Letih sungguh melihatkan perangainya .Hendak tengok dia diam ketika dia tidur ajalah.
Itulah masa saya dapat rehat.Kadang-kadang waktu tidur pun sampai mengigau tergelak-gelak,mungkin dia bermimpi ketika bermain disiang hari agaknya..
Waktu dia dah bersekolah,Cikgu pula yang pening kepala..
Sehingga ada cikgu tahan anak saya di tandas,kerana kenakalannya.
Sepanjang 3 tahun persekolahannya tidak pernah saya melihat dia membuat kerja sekolah di rumah.Apabila di tanya selalu kata cikgu tak bagi kerja sekolah atau dah buat kerja sekolah dalam kelas. Buku tulis tidak pernah yang penuh ditulis sepanjang tahun.Tulisan kalah tulisan doktor.Setiap kali pulang dari sekolah baju tidak pernah nampak bersih.Seluar sekolah pula menjelang hujung tahun mahu 5 pasang kerana sering koyak dibahagian lutut,apa yang dibuat kat sekolah pun saya tak tahu!.Cikgu selalu memberi surat kepada saya supaya hadir kesekolah berjumpa guru kelas, yang selalu diperkatakan oleh cikgu adalah kenakalannya di dalam kelas dan tidak ada tumpuan apa bila di ajar .
Kini saya amat berbangga dengan anak saya , semenjak dia menggunakan Minyak Wangi Auralife dan Pil Minda Aura , perangainya ketara sangat berubah. Masuk tahun 2010 ini dia darjah 4, rasa beban kerja Saya sudah ringan dan saya tidak lagi penat berleter tentang pakaian dan kerja sekolahnya.Baju sekolah sudah pandai gosok sendiri,Sekarang balik saja dari sekolah , sudah mula buat kerja Sekolah,tidak payah disuruh lagi.Tulisannya saya lihat bertambah elok dan cantik.Cikgu pula belum lagi menghantar surat jemputan kepada saya. Saya sebagai Ibu memang itulah yang diharapkan...anak-anak sudah mula mendengar kata dan rajin belajar.
Saya amat berterima kasih kepada syrikat Auralife kerana telah mengeluarkan produk yang menakjupkan iaitu Minyak Wangi dan Minda Pintar Auralife.Ibubapa yang luar sana harus mengambil peluang membeli produk AURALIFE untuk anak-anak ,kerana sekarang ramai ibubapa berlumba-lumba untuk
Melihat kepintaran anak masing-masing.

No comments:

Post a Comment